Aanmelding als lid of donateur van Imkervereniging De Heidebloem

Aanmelden als lid: Je wordt dan lid van de landelijke imkervereniging NBV (Nederlandse Bijenhouders Vereniging) en bent daardoor ook automatisch lid van de Imkervereniging De Heidebloem uit Haaksbergen. Tevens ontvang je 8 keer per jaar het verenigingsblad “Bijenhouden” van de NBV. Het lidmaatschap van de NBV geeft ook recht op een aantal diensten van de NBV (zie http://www.bijenhouders.nl/over-de-nbv/lidmaatschap).
Een lid kan aan alle verenigingsactiviteiten van De Heidebloem deelnemen. Je wordt via email op de hoogte gehouden van alle activiteiten van De Heidebloem.
De contributie is € 77,- per jaar (2016), waarvan de NBV € 15,- afdraagt naar onze imkervereniging en € 2,- naar de NBV groep Overijssel-Oost.

Aanmelden als donateur: Je wordt in dit geval donateur van Imkervereniging De Heidebloem uit Haaksbergen en dus geen NBV-lid.
Een donateur kan, net als een lid, aan alle verenigingsactiviteiten van De Heidebloem deelnemen. Je wordt via email op de hoogte gehouden van alle activiteiten De Heidebloem.
De contributie is € 15,- per jaar (2016) en is gelijk aan de afdracht van de NBV-leden aan de Heidebloem (zie aanmelden als lid).

Wilt u zich aanmelden als lid of donateur vul dan uw gegevens in onderstaand formulier in.
Nadat we uw gegevens hebben ontvangen zullen we zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Vult u alstublieft alle verplichte velden in en kunt u aangeven waar uw voorkeur naar uitgaat: lid of donateur.

Wij heten u al vast van harte welkom als lid, donateur of vriend!

Het bestuur van Imkervereniging De Heidebloem.

Privacyverklaring
Hiermee geeft u toestemming om uw gegevens te verwerken in een aanmeldingslijst. Dit betekent dat uw gegevens veilig zijn bij ons en dat wij ze altijd netjes gebruiken. Uw privacy is voor Imkervereniging De Heidebloem van groot belang. Wij houden ons dan ook aan de privacywet. Als u vragen hebt, of wilt weten wat we precies met uw gegevens doen, neem dan contact op met de secretaris van de Imkervereniging De Heidebloem.