Verhuur Stalruimte

De bijenstal heeft als doel bij te dragen tot het bevorderen van de bijenteelt in het algemeen en voor de vereniging in het bijzonder door onder andere het bieden van gelegenheid tot plaatsing van bijenvolken door de leden van de vereniging. Voor het onderhoud en het in stand houden van de bijenstand dient jaarlijks een vast bedrag per geplaatst volk betaald te worden aan de vereniging.
Het bestuur van de bijenhoudersvereniging is verantwoordelijk voor de goede staat van onderhoud van de bijenstal. De gebruikers zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het in stand houden van een net uiterlijk, waarbij alle soorten afval zelf van de bijenstal verwijdert moet worden tenzij hiervoor een aparte voorziening is aangebracht.

Leden van de vereniging kunnen stalruimte huren bij de locatie IVN of locatie Bijenbos. Als u de stalruimte wilt huren reserveer dan op tijd. Er kan dan gemakkelijker gepland worden.

Regels met betrekking tot de huur en handleiding tot gebruik kunt u hier vinden.

Voor meer informatie of een afspraak neem gerust contact op met de beheerder.

Erwin Lankheet

Telefoon: 053-5728964